ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ ԵՎ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ

Այստեղ Դուք կարող եք ծանոթանալ tabletka.am կայքի (այսուհետ՝ Կայք) օգտագործման պայմաններին:

Կայքը «Սիվիլ Սերվիսիս» ՍՊԸ-ի (այսուհետ՝ Ընկերություն) անհատույց ծառայությունն է/ ընկերության գործունեության հասցեն է՝ ՀՀ, Կոտայքի մարզ, ք. Նոր Հաճն, Չարենցի փ. 16/43/4: Կայքի կիրառումը պետք է համապատասխանի Կայքի Դրույթներին և Պայմաններին (այսուհետ՝ Պայմաններ):

Դուք կարող եք կիրառել Կայքը Ապրանքների մասին տեղեկատվություն գտնելու և առցանց պատվերներ գրանցելու համար:

Երբ Կայքի միջոցով Դուք կատարում եք ապրանքի գնում (դեղեր, հիգիենայի պարագաներ, բժշկական պարագաներ, մանկական սնունդ), Դուք գնման գործարք եք կնքում «Սիվիլ Սելվիսիս» ՍՊԸ-ի հետ: Այդ գործարքը հանդիսանում է սույն Պայմանների անբաժանելի մաս:

Գնման գործարքը համարվում է կնքված այն պահին, երբ Դուք պատվեր եք գրանցում Կայքի միջոցով:

Վճարումները կարող են կատարվել հետևյալ եղանակներից մեկով՝

• կանխիկ վճարում՝ առաքման ժամանակ
• բանկային տերմիալով՝ առաքման ժամանակ
• առցանց՝ Կայքի միջոցով:

Բանկային քարտով վճարում կատարելիս խնդրում ենք ծանոթանալ ArCa-յի օգտագործման պայմաններին և դրույթներին, գաղտնիության քաղաքականությանը, նաև այլ իրավական ակտերին որը կարգավորում է տվյալ վճարումը: Դուք պատասխանատվություն եք կրում Կայքով կատարվող վճարումների համար:

Ապրանքների առկայությունը և գները կարող են փոփոխվել ցանկացած պահի՝ մինչև գնում կատարելը: Չի բացառվում ապրանքների գների և պատկերների չնչին անհամապատասխանություն: Նման դեպքերում կարող եք զանգահարել ընկերության կոնտակտային հեռախոսահամարներով կամ գրավոր ծանուցում ուղարկել ընկերության գործունեության հասցեով

Բոլոր վաճառքները վերջնական են և վերադարձի կամ փոխանակման ենթակա չեն, բացառությամբ՝ ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված դեպքերի:

Կայքի օգտատերն իրավունք ունի՝

• անվճար օգտագործել Կայքը,
• կարդալ և դիտարկել Կայքում առկա տեղեկատվությունը
• կայքից գնել ներկայացված առկա ապրանքները
• անվճար չեղարկել ապրանքի գնումը առաքումից երկու ժամ առաջ
• ստանալ տեղեկատվություն Ընկերության վերաբերյալ:

Կայքի օգտատերը պարտավոր է՝

• կայքում գրանցվելիս տրամադրել ճշգրիտ տվյալներ,
• գնում կատարելիս տրամադրել ճշգրիտ տեղեկատվություն ապրանքի վերաբերյալ:

«Սիվիլ Սերվիսի» ՍՊԸ-ն իրավունք ունի՝
• գրանցման ժամանակ հավաքագրել օգտատերերի վերաբերյալ տվյալներ (անուն, ազգանուն, էլեկտրոնային հասցե, առաքման հասցե, սեռ, տարիք),
• առաքման տվյալները տրամադրել կազմակերպության առաքիչներին՝ առաքումը կազմակերպելու համար:

«Սիվիլ Սերվիսիս» ՍՊԸ-ն պարտավոր է՝

• կայքում տեղադրել ճշգրիտ տեղեկատվություն,
• առաքել պատշաճ որակի ապրանքներ,
• չեղարկել պատվերը, եթե այն կատարվել է վերոնշյալ դրույթներին համապատասխան,
• պահպանել օգտատերերի վերաբերյալ տվյալների անվտանգությունը և չտրամադրել այդ տվյալները երրորդ անձանց:

Պայմանների փոփոխությունները կարող են իրականացվել պարբերաբար, որի վերաբերյալ Դուք կստանաք ծանուցում՝ Կայք մուտք գործելիս: Այդ պահից սկսած կգործեն փոփոխված նոր պայմանները: Եթե Դուք համաձայն չեք Պայմաններին կամ դրանց փոփոխություններին, Դուք իրավունք ունեք չօգտագործել կայքը:

ԱՌԱՔՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ

Այստեղ կարող եք ծանոթանալ առաքման պայմաններին:

Tabletka.am-ը իրականացնում է Ձեր կողմից պատվիրված Ապրանքների առաքում միայն Երևան քաղաքում: Պատվերները հնարավոր է գրանցել՝ զանգահարելով 00374 95 444 999 կամ այցելելով www.tabletka.am կայք: Առաքումը վճարովի ծառայություն է և իրականացվում է հնարավորինս սեղմ ժամկետներում:

Պատվերի առաքման ինչպես նաև ապրանքի համար վճարումը հնարավոր է կատարել կանխիկ կամ բանկային տերմինալով՝ առաքման պահին կամ առցանց՝ պատվիրելու պահին:

Առաքման համար պատվերի նվազագույն գումարը 3000 ՀՀ դրամ է: Առաքման գումարը կազմում է 500 ՀՀ դրամ: Պատվերներն առաքվում են յուրաքանչյուր օր` 17:00-19:00 ընկած ժամանակահատվածում:

Առաքված ապրանքների տեսքը կարող է տարբերվել կայքում տեղադրված ապրանքների պատկերներից:

Եթե առաքվում է այնպիսի ապրանք, որի վաճառքի համար պարտադիր պահանջվում է դեղատոմս, ապա անհրաժեշտ փաստաթղթերը Դուք պարտավոր եք ներկայացնել առաքման դեպքում, հակառակ դեպքում մենք չենք տրամադրի ապրանքը և Դուք պարտավոր եք վճարել առաքման գումարը:

Ապրանքն ընդունելուց առաջ հաճախորդը պարտավոր է ստուգել փաթեթի ամբողջականությունը և կնքված լինելը: Այդ պայմաններին չհամապատասխանելու դեպքում հաճախորդը իրավունք ունի վերադարձնել ապրանքը:

Ապրանքը հնարավոր է վերադարձնել միայն առաքման պահին:

Եթե հաճախորդը գնել է ապրանք, որը պահեստում առկա չէ, կամ վճարել է առցանց այնպիսի ապրանքի համար, որի առաքումն անհնար է եղել (դեղատոմսի բացակայության դեպքում կամ առաքումից երկու ժամ առաջ պատվերը չեղարկելու դեպքում) ապա ապրանքի գումարը վերադարձվում է 3 (երեք) աշխատանքային օրվա ընթացքում: